Söndag !

Idag har man spelat fotboll med grabbarna och det gick galant. Allt bara
flöt på, på ett bra sätt som man vill att det ska göra för då känns allt så "lätt"
på något vis. Jga menar man lyckas med det mesta som man göra oavsett, passning,
inlägg, finter, avslutningar eller solo-mål.

Sedan när jag kom hem från lirandet, så lade jag mig i sängen för att se
hockey VM-finalen mellan Ryssland - Slovakien och den slutade 6-2 till Ryssland.
Dem skulle vinna och det hade man på känn, inte konstigt med tanke på
deras lag dem har med Datstyuk, Ovechkin, Malkin bland annat.

Nu sitter man här vid datorn och ser på Juventus - Napoli i Italienska cup-finalen.
Jag hoppas såklart på Napoli, vore roligare om dem lyckades vinna än att Juventus
vinner cupen också. Heja, Napoli !!!!

GOAAAAAAL CAVANI nu 0-1 kom igen Napoli för fan !!!!

Håll utkik !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0