Söndag !

Idag blev man väckt vid halv 1 ungefär, för då kom dottern och hennes
moder till Kimstad. Vi besökte min morrmor och min morfar idag. Dem blev
glada över att träffa min dotter och det var kul att träffa dem, längesen.

Efter besöket gick vi till kusinen och då blev det att dela på en Viking. Det
var riktigt gott och satt perfekt en dag som denna. Sedan kikade vi på
Finland - USA och det stod 0-3 efter 2 perioder. USA ägde
Finland ganska ordentligt.

Nu sitter jag här och lyssnar på Wasted Penguinz som jag tycker är
riktigt bra samt dricker jag vatten nu för att få igång systemet i kroppen igen.

Man City vann Premier League idag, grattis till dem.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0