Som man bäddar får man ligga !

Det uttrycket stämmer till 100 % faktiskt oavsett vad folk tycker och
tänker om olika händelser som sker.

Därmed kommer en person ligga obäddat hädanefter för nu är jag ganska trött på
vissa grejer. Förstår inte hur man kan bestämma saker och ting med någon för att sedan
skita i det. Inte ens säga som det är till personen utan ignorerar och inte svarar på mobilen, etc.

Det ironiska är att personen i fråga har klagat på att vi inte ses ofta. Nu lär vi inte
ses på länge såvida inte han tar sitt feta arsle hit, för jag rör mig inte dit i onödan en
gång till. Räcker med att det har skett 3 gånger med den här gången.

Aja, nu ska jag se på Eurotalk och lite annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0