Onsdag !

Idag kom jag hem från lägenheten i Mjölby där dottern och Erica befinner
sig. Det är en helt okej lägenhet faktiskt, det ända jag kan peka på som är
fult är vardagsrumsväggarna som inte alls har en bra färg i mitt tycke, hehe.

Natten gick förvånansvärt bra, lillisen tog faktiskt en "sovmorgon" så vi fick
sova lite längre och det behövde storfisen (jag). Annars har man promenerat,
solat på balkongen och lagat en grymt god köttfärssås, mums.

När jag kom hem började jag äta, se på eurotalk, bestämde om fredagen och
möjligtvis hur lördagen blir, samt tränat hantlar och nu sitter jag här och inväntar
Athletic Bilbao - Real Madrid, hoppas självklart på Real Madrid.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0