Onsdag !

Idag skulle jag göra olika ärenden eller jag hade behövt det, tyvärr
haltar jag för kraftigt att ens röra mig utåt. Jag väntar helt enkelt 1-2 dagar
och går ner då för att fixa ärendena istället.

Jag har sovit ut lite extra för att benet ska få mer vila och jag har sett på
Two and a half men. Jag fixade nyss med mitt antivirus så jag har det i 1 år,
om en kort stund ska jag träna lite styrka faktiskt innan  jag ska äta.

Sedan vid 5-6 dyker min kusin upp här och ska fixa lite med brorsans dator.
Får se hur jag gör ikväll antingen tar jag tåget till Mjölby eller är hemma för
att tjocka till Sverige - Island som spelas 20:15.

Får se jag kanske hakar på kusinen till honom beroende på om han orkar
eller inte efter jobbet. I vilket fall som helst blir det en bra kväll oavsett hur allt
blir och jag hoppas ni också får en bra onsdag !

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0