Onsdag !

Sovit 13 timmar eftersom jag lade mig halv 11 igår och vaknade halv 12 idag.
Tog igen lite sömn som jag hade förlorat dagarna innan. Nu sitter jag ensam
hemma här och funderar på vad jag kan göra.

Jag ska antagligen träna hantlar om en stund, tänkte smälta frukosten, efter
det har jag tänkt städa rummet, fixa mig inför trippen till Mjölby som bär av
17:18 ungefär. Det ska bli kul att träffa dottern trots mitt snorande, hehe.

När jag kommer hem blir det väl läggdags eller så spelar jag FM. Jag spelar
med Manchester City, men ska göra en ny karriär med Las Palmas är tanken.
Jag har aldrig spelat i Liga Adelante i Spanien, så det kan bli kul.

Nu dags för kaffe och dunk dunk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0