Onsdag !

Nu harm an suttit vid stationära och bärbara datorn i 2 timmar ungefär.
Hållerp å med att laddan er olika filmer i olika genrer till bärbara datorn som
kan vara bra att ha när man sitter på tåget till sin dotter. Jag har uppdaterat alla
uppdateringarna också, så känns skönt att få allt fixat på den.

Jag ska också tanka ned någon serie som man kan sitta och njuta av på tåget.
Efter det är jag antagligen helt klar med den. För övrigt sitter jag här och dricker kaffe
till skön Hardstyle/Hardcore musik, hihi.

Ikväll har jag match mot Saltängen kl 18:30. Hoppas vi vinner idag och att
jag gör en bra match. Det hade varit nice att bli matchens spelare :)

Tagga !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0