Onsdag !

Idag är vädret grått och tråkigt tyvärr. Det gör att jag känner mig extra
trött som jag alltid blir när vädret är dåligt som idag, hehe.

Vi är några stycken som kanske ska spela fotboll sen och hoppas det blir av
trots min lilla förkylning, så vill jag ändå spela lite fotboll med grabbarna.

Ifall inte det sker, så ska jag åtminstone träna och ta en löprunda. Efter det
ska jag se Sverige - Tyskland i Hockey VM i samband med Europa League finalen
som spelas mellan Atlético Madrid - Athletic Bilbao. Heja Bilbao !!

Sedan i natt ska jag se Rangers - Capitals i NHL-slutspelet. Hoppas att
Capitals tar hem det, för då kanske Henke Lundqvist kan hamna i Svenska
landslaget nu i VM, hihi.

I övrigt ska jag se 08 fotboll om en stund och nu ska jag äta något, mums !
Ni får ha en bra onsdag och håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0