Måndag !

Idag har jag tränat styrketräning som bestod av: Sit-ups, armhävningar,
balans och en del hantel-övningar. Det kändes riktigt bra och skönt med ett
lite längre pass idag än vad jag brukar köra.

Efter det käkade jag mat och såg på årets sista Eurotalk som var mycket
underhållande. Nästan så att jag önskade att jag var med och snackade i det
programmet i och med att jag är fotbollstokig, hehe.

När jag väl hade smällt maten till programmet, så begav jag mig ut på
en skön löprunda som gick ganska snabbt. Jag ville spriga en runda istället
för att jogga i 30-40 min helt enkelt.

Ja och när jag kom hem från rundan då bytte jag lakan, örngott osv. Det
var ett tag sedan jag gjorde det tror jag, kommer inte ihåg när jag gjorde det
senast faktiskt, haha.

Nu sitter jag här med min laptop och dricker vatten samtidigt som jag dunkar
musik på min stationära dator. Jag trivs med 2 datorer och dem tillför mer
än vad jag trodde med vissa funktioner.

Jag föredrar min laptop när det gäller att "surfa" och skriva i bloggen, samt
att den är lättare att ta med till polare, dottern och på LAN i synnerhet. Dock är
stationära mycket bättre när det gäller krävande spel och med musiken eftersom
mitt ljudkort är sjukt bra i min stationära.

Ikväll kanske jag drar till en polare som jag inte har träffat på ett tag, annars
ska jag väl bara ta det lugnt helt enkelt. Funderar på att lägga mig skapligt i
och med mina ärenden imorgon, hihi :)

Oj, vad långt inlägg det blev idag. Jag skyller på min laptop som har sköna
tangenter helt enkelt blir lättast så :p

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0