Kommande Vecka..!

Imorgon ska jag hämta ut mitt legg och eventuellt gå till Swedbank, för
att ändra mitt bankomatkort också. Jag måste skifta namn bara hoppas
det inte kostar också, men det lär det ju göra.

På tisdag ska jag antingen gå till Swedbank om det inte görs imorgon dvs, annars
ska jag till AF (Arbetsförmedlingen), för att fixa med olika grejer helt enkelt.
Jag måse börja söka jobb och förhoppningsvis få ett, annars göra någon
utbildning hos AF i höst medan man försöker hitta jobb. Får se hur allt löser
sig helt enkelt. Det gäller att fösöka i alla fall !

Onsdag bär det av till dottern förhoppningsvis. Det ska bli kul och
hoppas vädret håller i sig för jag är sugen på att bli brunare och vara ute
i solen, hehe.

Det var dem viktiga grejerna jag ska göra den här veckan. Kanske sker
fler viktiga saker men det är något som märks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0