Fredag !

Idag steg man upp vid 7 ungefär, för att ta hand om dotter sin på morgonen.
Endast för att hennes moder skulle få sova 1-2 timmar extra ibland är till
och med jag snäll ;) I vilket fall som helst fick jag uppleva att bli nedspydd 2 gånger
strax efter dotterns frukost och sedan nedkissad strax efter det.

Spya kan man väl ta med att bli nedkissad var inte direkt mysigt, men jag intala
mig själv att hon inte bajsade på mig åtminstone och då kan man nog ta det med en
nypa salt helt enkelt.

Vi lagade Tacos som smakade utmärkt och när jag kom hem tror ni inte jag fick
Tacos igen?! Jo då, det fick jag och det är fredag så bara att tjocka ! Efter det
såg jag på "Eurotalk Em special-Ireland" innan hockeyn började.

Ryssland ägde Sverige i sista perioden och därför vann dem med 7-3. Dock var
domarna horribla i början av matchen, eller aa i stort sätt hela matchen. Tyvärr
kan man inte endast klaga på domarna i en 7-3 förlust.

Ja, efter hockeyn drog jag vidare till min polare Robin där vi spelade FIFA12
mot varandra och det lsutade med att hans kontroll åkte i backen efter att jag slog
honom med 4-1 i matcher. Jag förnedrade honom stundtals och i sista matchen hade
jag en sådan tur att han blev arg (det skulle jag med bli). Haha !

Imorgon bär det av till kusinen så skriver om lördagen och söndagen
när jag kommer hem på söndag. Ni får ha en bra helg och håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0