Besviken !

Tränade nu ikväll och det gick ju galant i min synvinkel och flera andras.
Tyvärr såg inte tränaren den vinkeln eller så ignorerar han den bara för att
köra med dem som lirade i förra matchen som vann med 6-0.

Jag kan ta att man blir petad, men då kan man säga varför eller åtminstone ta med
någon som var bättre än mig under dessa 2 träningar som har varit. Aja, besvikelsen
finns överallt tyvärr men det är bara att kämpa emot och tagga som bara in åt helvete
till matchen på söndag.

Jag är uttagen till B-laget på söndag och jag får helt enkelt visa vart jag
hör hemma. A-laget ska jag var i och inte i ett B-lag framför allt när man har
blivit uttagen tidigare.

Aja, synd att peta någon som är i en bra form hoppas den personen som
kör på min position "failar" rejält. Det är en lagsport men man
vet vart man hör hemma och inte !

Oj, vilket aggressivt inlägg det blev, hehe. Skönt att det är min blogg
och att jag får skriva om vad jag tycker, känner, etc.

Håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0