Åt helvete med denna dag !

Som sagt ÅT HELVETE MED DENNA DAG!!!!!!!!!!

När stationära krånglar tror ni inte PS3:an ska lägga av också? Jo självklart
hårddisken är trasig likt den på min Bärbara dator. Kul att allt ska gå sönder nu
när man är sjuk också, jävla helvete och inte kan man gå ut eftersom jag är sjuk.

Jag blir så arg för det ska alltid vara något skit. Jag kan inte få må bra
någon gång känns det som. Vissa säger att livet ska vara underbart, visst vissa
delar är väl det, men det blir en skugga när 75% av sitt liv har varit pissigt.

Sak samma ibland blir det för mycket av allt som händer och då kommer det
inlägg som inte är positiva, tyvärr.

Hoppas ni har en mer lyckad dag än vad jag har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0