Torsdag !

Idag har man sovit ut och det var väl behövligt. Dels för att jag
kom hem sent i natt, men jag tränade igår och benen är ganska tunga
efter träningen osm bestod av en timmes fotboll.

Vi Körde 5 minuters
matcher inomhus och det går snabbt, så man blir slutkörd, men det var skönt
också på sitt sätt att tömma sig. Det är bara dagen efter som är seg, hehe.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och funderar på om man ska gå
en promenad ute i solen om en stund. Sedan kanske man träffar Tobbe
innan Teori-träningen beroende på om han svarar tillbaka eller inte.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt skulle jag tro och njuta av det.
Älskar att ta detl ugnt efter några jobbiga dagar, eller dagar där man
har varit iväg och tränat, etc. Att bara chilla hemma kan vara skönt också.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0