Torsdag !

Idag blir det löpträning och styrketräning ute i Loddby. Jag kör, så mycket
som jag orkar helt enkelt. I och med träningen igår bördet gå bra idag, för
träningen gick väldrigt bra. Dock måste orken upp igen och det ska jag se till !

När jag kommer hem från träningen blir det att chilla lite innan man lägger sig.
Det blev lite väl sent igår, så måste ta igen sömn för att ha sömnbrist i flera dagar
är aldrig bra för kroppen.

Imorgon bär det av till kusinen förmodligen, vi ska spela Xbox, lyssna på musik
och snacka. Jag behöver prata ut mig lite, trots att jag redan har gjort det med
några bra vänner.

Jag lägger upp en bra låt om en stund !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0