Torsdag !

Idag ska jag testa att träna lite med laget efter sjukdomen, får se
hur mycket man orkar helt enkelt. Jag tror jag stupar efter 30 min, haha.

Efter träningen ska jag bege mig till min dotter och min flickvän. Längesen
jag träffade dem nu, tack vare sjukdomen och inget annat. Det ska bli skönt
att komma iväg lite och få mysa med dem 2, hihi.

Tanken är tat vara där till lördag, för att sedan träffa Stoffe och se någon
match på TV:n. Antingen fotbollsmatch eller en hockeymatch, får se vad
det blir för något oavsett blir det kul att ses.

Det kan bli på det viset att vi endast spelar Xbox mot varandra. Tänkte
ringa honom ikväll, för att kolla upp den biten, hehe.

Jag ska försöka uppdatera senare med en låt och imorgon med
något skrivande, håll utkik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0