Tisdag !

Idag fick jag min kontroll så har suttit och lekt lite med olika lag här.
Började med Inter och jag fick en hel del spelare. Jag ville föryngra laget och
sälja bort de äldre spelarna i laget, det lyckades jag med så är nöjd nu !

Det andra laget sitter jag med nu. SpvGg Greuther Furth som jag pratar
en hel del om, men är förtjust i dem tack vare att de är ett "bond" lag typ. I
vilket fall som helst tar jag en del klubblösa och ska köpa 1-3 spelare endast
för dem jag säljer bort. Hoppas man går upp med dem !

Annars har jag städat idag igen. Det känns rent och fresht i rummet nu. Rätt nöjd
faktiskt nu innan Tobbe trollkarl ska dyka upp, hehe. Vi ska spela och
dricka kaffe, samt snacka om olika saker som man brukar göra när man ses.

Ikväll ska man se Benfica - Chelsea. Såklart hoppas jag på Benfica eftersom
jag hatar Chelsea, hehe. Hoppas dock på en bra match eftersom man är
neutral egentligen.

Hoppas ni får en bra dag/kväll. Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0