Söndag !

Dagen efter kan man lugnt säa att det är idag. Det mesta känns
fel, segt och allmänt "blää", men det är ju dagen efter därför kan man
inte förvänta sig något skulle jag tro.

I vilket fall som helst ser man Inter - Catania. Tragiska Inter skriver jag
bara, herregud finns ju ingenting positivt i laget för fem öre. Nu får man
hoppas att hela klubben överväger att rensa laget nästa säsong och förlitar
sig på en ung och bra tränare !

Aja, legat i sängen hela kvällen och nu tänkte jag äta strax, därför skriver
jag lite här för att jag vill vara vaken tills FK-Europa på TV4 börjar
om en timma.

Jag skriver mer imorgon och lägger upp någon låt imorgon också.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0