Söndag !

Jag spelade 90 minuter idag i en förlust match mot Blacka. Visst träningsmatch
men hade spelare som inte har tränat som var med, samt spelare som drack igår.
Det bäddar oftast till förlust, tyvärr i vilket fall som helst kan jag väl glädjas åt att
jag fick beröm och att jag var bra idag. Alltid något positivt i det mörka !

Jag antar att jag hade varit ganska arg om jag var kass idag, men det kändes
bra under matchen för mig och orken börjar komma ännu mer.
Det känns helt klart skönt :)

Nu ikväll blir det att ta det lugnt och se Juventus - Inter. Jag hoppas Inter lirar
denna match som om det var en final, seriöst dem måste visa karaktär och
hjärta i den här matchen med tanke på att säsongen har varit katastrof..

För övrigt kan ni hålla utkik för det läggs upp antagligen musik
och kanske något anant intressant !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0