Söndag !

Dagen bestod av FIFA på Xbox med min kusin. Vi hann spela 3.5 säsonger.
Först var vi Anzhi Makhachkala, Chelsea andra säsongen, tredje säsongen
Juventus & nu är vi Real Madrid.

Vi har vunnit allt man kan vinna under dessa år. Som ni ser har vi varit
ganska "lätta" lag, men tanken var att bygga upp ryktet som tränare först och
nu har vi fullt helt enkelt, så ska ta över något "skitlag" och bygga upp det efter
Real Madrid helt enkelt.

Annars fick jag höra att Loddby vann med 17-1 mot mitt gamla lag. Alltså mitt
nuvarandelag vann med dem siffrorna, haha. Jag kan säga att jag missade
något, men längtar till dem svårare lagen som kommer hädanefter helt enkelt.

17-1 mot ett lag som torska med 10-0 senast säger inte så mycket, dock visar
detta på att vi kan göra mål. Samt att vi kanske blir farliga, när vi får
igång laget på allvar. Håller tummarna helt klart !

För övrigt hoppas jag att ni har haft en bra helg och sedan ber jag er
hålla utkik efter musik, etc.

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0