Onsdag

Influensa i 15 dagar, weiiihuuuu ! Eller inte, torrare än sahara öknen i
käften är jag nu och jag börjar undra hur mycket slem man kan ha i kroppen
som människa. Det börjar bli löjligt det här.

I vilket fall som helst kanske jag tränar ikväll endast för att känna på bollen
som jag har saknat ett bra tag nu. Sedan kan det vara bra att få sig luft och
kondition än att bara häcka hemma som en fån.

Imorgon blire träning och en färd till dottern i Mjölby allt. Jag börjar undra vart min
inre glöd är, är det bara temporärt eller kommer det förbli på detta viset. Hm,
lär märka men något känns fel och jag vet inte riktigt vad det är som är fel.

Jag hoppas det är bristen av träning som jag behöver och som kommer få mig
gladare än vad jag är nu, etc. Annars får man klura ut vad felet är på något vis.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0