Onsdag !

Ja, vad ska man skriva egentligen. Allt känns konstigt och märkligt.
Vet inte hur något blir eller något framöver, får se helt enkelt efter kommande
helg. Ibland är livet tuffare än vad det ska vara, men livet är på det viset tyvärr.

Nu sitter man och kollar på Luleå - AIK som jag tror Luleå vinner. De är starka
på hemmaplan och ser allmänt mer taggade ut, även om AIK är bra och har en
galet bra målvakt vid namn Viktor Fasth.

Vartefter ska jag gå till träningen och det ska bli riktigt kul att träna igen. Jag
kanske inte borde träna, men är så arg att jag måste göra något som
får mig glad och att tänka på något annat för stunden kan hjälpa.

För övrigt spelar Real Madrid - CSKA Moskva ikväll och Chelsea - Napoli.
Jag tror Real Madrid vinner med 2 eller 3-0 och att Napoli får kryss borta
mot Chelsea. Därmed går Madrid och Napoli vidare om jag har rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0