Måndag

Idag sov man ut riktigt ordentligt och trodde man skulle hålla sig frisk.
Tyvärr hade jag fel och nu har man hostat och snorat sedan jag vaknade.

Nu är det tredje veckan med skiten och förstår inte hur länge detk an hålla på,
galet mycket galla måste jag ha i alla fall. Aldrig varit med om så här mycket snor.

Annars har jag städat idag och försökt äta mycket, etc. I vilket fall som helst sitter
jag här nu med bror min och ser på Modo - Skellefteå AIK. Skellefteå leder välförtjänt
efter en period. Modo är för dåliga helt enkelt, hoppas period 2 blir bättre.

Sedan vid 21:00 börjar Arsenal - Newcastle och då tror jag Arsenal vinner med 2-0.
Kommer förmodligen bläddra mellan hockeyn och fotbollen. Det blir nice !

För övrigt spelar jag med mitt Spurs i pauserna och lite emellanåt också.
Jag har fått ihop ett skapligt lag faktiskt.

Ha en bra kväll och håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0