Måndag !

Den här dagen har varit ganska lång eller har verkat varit lång. Känns
som att 2 dagar har gått fast det bara är 1 dag, haha skumt värre.

Det kan ha med att göra att jag har gjort en hel del. Jag gjorde rent gårdagens
matchskor och det blev en hel del jord och gräs i diskhon. Sedan dammsög jag
hallen och mitt rum, efter det drog jag ner till Jocke ponken för att hämta Jägern
och för att se hans 3 liters Jack Daniels flaska. Sjukt stor ska sägas !

Sedan drog vi till mig för att beställa pizza som vi åt innan Brynäs - FBK.
Den matchen var verkligen klockren 2-2 efter fulltid och det blev förlägning
där FBK satte 2-3. Båda lagen förtjänade att vinna helt enkelt !

Glömde bort i samband med att vi såg matchen, så spelade vi NHL turneringar.
Först med NHL lag, sedan Elitserielag och efter det landslag. Jag vann alla !
Jag älskar NHL 12, så jävla roligt fan !

Imorgon kommer min efterlängtade kontroll, hihi. Annars kan ni
hålla utkik efter något intressant !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0