Måndag !

Nu är det en ny vecka som innebär nya tag och bättre dagar.
Just nu lyssnar jag på Barracuda 2005 vol.4. Jag har glömt hur bra
dessa albums är alltså, det gamla håller i sig sägs det ju och det stämmer !

Annars dricker jag kaffe och cola medan jag njuter av musiken. Jag sitter
och inväntar Eurotalk som jag vill se på, men får väl vänta till 16:00 typ.

Ikväll blir det att jogg till träning och jogga hem från träningen. Det är bara
attk ötta idag helt enkelt, ska bli kul att höra snacket om gårdagens match.

I övrigt missar jag FBK - HV ikväll. Hinner väl se en halvperiod eller något.
Hoppas nu FBK tar tag i takt pinnen igen och vinner ikväll !

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0