Lördag

Ja, vad ska man skriva egentligen är riktigt besviken och arg. Det är
illa när personer säger att de ska göra något och sedan gör dem inte det och
skyller på den andra personen som inte har gjort något fel. Vart är det logiskt?!

Aja, såg fram emot den här dagen som fan eftersom "pärlan" skulle få sin första
vistelse här hos mig och min familj. Dock blir det inte så och därför är jag förbannad.
Jag hatar att se fram emot saker i onödan, men jag är van i och för sig.
Dålig vana jag vet, men vad ska jag göra när förbannelsen finns hos mig
det är bara att gilla läget.

På tal om förbannelse, mitt högra knä är som en boll i jämförelse med mitt andra knä
och den svullnaden fick jag av att löpträna. Snacka om tränat knä...

I vilket fall som helst ska jag se QPR - Arsenal vid 16:00. Hoppas mitt kära lag
gör min dag bättre helt enkelt. Fotboll sviker aldrig och finns alltid där för en !

Älska fotboll !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0