Influensa !

Aa hur länge ska man behöva bära på skiten?- Seriöst det är 11-12 dagen
nu och det blir fan inte bättre. Jävla virus som kan stoppas upp långt in i
grottan där det är mörkt och kyligt.

Jag kan inte sova pga hostan och snoret som rinner. Vad har jag gjort för att
förtjäna det här? Tacken för att bli pappa, så jag ska sakna min fina dotter och
min klockrena flickvän, så att jag får sällskapsbehov att jag nästan får ryck !

Tur att jag ska "försöka" bota denna influensa med lite Jäger och Vodka
imorgon. Funkar starka alkoholdrycker mot halsen, så är det värt det.  Det
har funkat tidigare, så får hålla tummarna och mitt tredje ben för att det gör
det denna gången också !

Annars njuter jag av Qlimax 2007 med Brennan Heart nu medan man
pippar på FM med SpVgg Greuther Furth :D

Det blev ett flummigt och negativt inlägg. Jag bjuder på det helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0