Barracuda !

Suttit och lyssnat på Barracuda hela dagen/natten och måste säga
att det är äckligt njutbart att lyssna på. Börjar från 2005 och avslutar 2010
eller om det är 2009, minns inte så tydligt, hehe.

I alla fall sitter här och spelar FIFA med Robin. Det går bra när man spelar, dock
träffar man ribban hela tiden och det börjar bli löjligt då man äger matcherna i stort.

Blir väl att slagga vagga sen när han drar om en stund, först blire att käka
något gott och så får jag drömma sött helt enkelt, hehe.

Saknar min lilla dotter och hoppas hon blir glad imorgon när jag
kommer och håller henne i min famn. Plus, så hoppas jag min flickvän
uppskattar vistelsen.

Hoppas ni sover gott !



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, vilken fin blogg!

Nu behöver jag din hjälp, snääälla! är desperat efter hjälp då min SON är med i en tävling! (A)



Vill du ha flera läsare på din blogg så kan du nu bli länkad hos mig!

Det enda du skall göra är att gå in på länken på min blogg och rösta på min son som tar dig ca 5 sekunder och du blir länkad DIREKT efter att du gjort det!



Är evigt tacksam om du vill ställa upp och hjälpa mig! <3

Ha en fortsatt bra dag.



Gå in på länken så kommer du direkt till "länk-inlägget" http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/du-blir-lankad.html

2012-03-20 @ 08:41:36
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: David

Sådär !

2012-03-20 @ 14:25:03
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0