Torsdag !

Idag har jag sovit en del i alla fall tillskillnad från gårdagens natt då jag låg
och grubbla hela natten över vissa grejer. Dock är jag fortfarande riktigt trött, men ikväll
blir det att jag lägger mig skapligt eftersom att jag ska åka till dottern.
 
Jag har tränat lite styrka nyss och ska packa klart alla grejerna. Jag tänkte chilla
och kolla på serier tills jag ska åka till Mjölby helt enkelt. Det ska bli kul att träffa min
lilla sötnos, hihi. Det ska bli skönt att åka från stan också även om det bara
är för en dag, så är det skönt i vilket fall.
 
Jag ska ta lite bilder på sötnosen och lägga upp på min blogg tänkte jag. Jag
behöver ändå uppdatera med lite bilder känner jag, så då kan jag lika gärna dela
med mig av dem jag tar ikväll eller imorgon :)
 
Imorgon ska jag till Micke, för tat hämta cykeln. Jag antar att vi ska spela
och umgås innan jag cyklar hem med cykeln. Får se om jag åker hem imorgon eller
på lördag. Jag har ingen aning, det märker vi imorgon, hehe.
 
Ha en bra torsdag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0