Tisdag !

Snart bär det av till Loddby IP, för att träna med ponkarna i Loddby.
Hoppas det går bra helt enkelt och i helgen är det ingen match. Det blir perfekt
eftersom kusinen fyller år imorgon och vi ska fira honom.

Den 25:e funderar jag på att köra en Scooter dag med alla DVD:rna i och med att
det var exakt 1 år sedan den dagen då vi såg på dem i Hamburg. Jag kanske kan få
med någon av dem som var med därnere på att se Scooter DVD:rna.

Ikväll ska jag se på EM som vanligt, får se kanske gör det med någon. Annars ska jag
fråga några på träningen om dem vill kicka boll imorgon, för nu är vi ett par stycken.
Jag tror det blir riktigt nice imorgon !

Jag ska förmodligen ringa kusinen ikväll angående hans brors födelsedagsfirande.
Kör väl hela helgen skulle jag tro, eller något i den stilen vi brukar kunna göra det, hehe.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0