Tisdag !

Idag är man skapligt trött efter 1 natt med alkohol och en natt med
spelande. I söndags såg vi på HardBass 2012, Qlimax 2007 & Qlimax 2009.
 
Sedan kom Clas våra mödrars bror. Vi såg lite på fotbollen, men den var usel och 
därför gick vi hem till Clas lägenhet, för att lyssna på hans ljudanläggning. Hans ljud
är rikgit bra, man kan tro att dem som spelar är i hans rum, galet !
 
Igår spelade jag och Micke FIFA i princip hela dagen. Vi var ganska trötta efter
söndagens långa natt, tyvärr. Vi fick ihop bra lag med Inter & nu Real Madrid.
Inte kosntigt då dem är rika dem båda lagen, men ändå.
 
Ikväll ska jag träna hantlar och kanske dra en löprunda om jag orkar. I vilket fall
som helst, får ni ha en bra tisdag och jag hoppas ni hade en bra midsommarhelg.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0