Söndag !

Igår vann Danmark sensationellt mot Holland. En riktig skräll som inte
lär upprepas på ett bra tag tror jag. Kul för Danmark och EM, blir ju
lite mer spänning och nervigt för Holland.

Tyskland slog Portugal med 1-0. Det var en match som var ganska låst egentligen,
dock hade Portugal fler bra chanser än vad Tyskland hade. Tyvärr har ju Tyskland
Mario Gomez som var usel i matchen, men ändå fick in en snygg nick. Starkt !

Nu sitter jag här och tankar hem Skyrim och Max Payne 3. Skyrim spelae jag i natt
hos Arvid. Jag fastnade direkt för det alltså, riktigt skönt spel. Max Payne 3 har jag hört
ska vara riktigt bra från min kusin, så jag väntar ivrigt på att spela dessa spel.

Ikväll ska jag se på fotbolls EM som vanligt, hehe. Dock ska jag förmodligen
se matcherna hemma faktiskt. Får se om någon kommer förbi eller inte.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0