Måndag !

Idag har jag sovit ruset av mig, hehe. Jag skulle bara sova till 11 ungefär,
men blev visst till 14:17, wups !

I vilket fall som helst ska jag sparka boll sen med Arvid och brorsan, får se om
någon eller några andra är med sådant som märks helt enkelt. Efter det blir det
att träna styrka förhoppningsvis för att sedan se på EM ikväll.

Jag hoppas på bra matcher och att solen skiner när vi sparkar boll sen
också. Vore ksönt tat få någon färg på kroppen, hehe.

Nu sitter jag här med kaffet och ska se på Eurotalk EM special på Svenskafans.
Dem ska snacka om Sverige - Frankrike, får se vad dem säger om den matchen.

Håll utkik blir mer uppdatering senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0