Lördag

Idag sitter jag hos kusinen. Jag kom hit igår vid 6 tiden, tänkte åka hem igår
fast vi fastnade med Real Madrid laget som vi har på hans Xbox. Det är det sjukaste
laget som vi har haft utan att tveka faktiskt, riktigt nice !
 
Bilder kommer imorgon, tog några på dottern igår. Dem blev fina, men det är inte
konstigt med tanke på hur fin lill-fisen är, hihi. Jag var hos dem från torsdag till igår
vid 5 tiden och det gick jalas bra kände jag. Jag börjar mer och mer bli van med detta.
 
Just nu spelar vi med Frankfurt som vi tog upp till Bundesliga. Vi leder ligan, är
vidare i cupen och leder Eorpa League gruppen. Det här går riktigt bra, får se
om man cyklar hem ikväll eller inte. Vi ska försöka fixa cykel eftersom hjulet är lite
fuckat, hehe.
 
Annars får ni ha en bra lördag och jag ska försöka lägga upp några låtar sen.
Hoppas ni tycker om dem och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0