Kvällen !

Jag och Jocke såg på Polen - Grekland & Ryssland - Tjeckien.

Det var 2 helt olika matcher ska skrivas i och med resultaten, men framför
allt hur dem spelades. Polen - Grekland var en ganska överraskande match då jag
trodde Polen skulle anfalla medan Grekland backade hem. Jag hade fel och det blev
1-1 där Grekland lär vara missnöjda med tanke på straffmissen.

Ryssland dominerade i den andra matchen och den spelaren som imponerade
mest var Dzagoev med sina 2 mål, dock var kaptenen Arshavin som blev utlånad
från mitt kära Arsenal helt magisk i matchen. Kul att se !

Ryssland vann md 4-1 i en match där dem kunde ha vunnit med 6 eller 7-1
istället med tanke på hur många lägen Kerzhakhov brände, hehe.

I vilket fall som helst var kvällen riktigt bra & imorgon blir det en lika
bra kväll med all säkerhet :)

Håll utkik !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0