Hm !

Oh herregud, vissa grejer är bara för larviga. Jag vet att en kärlek kan
göra, så att man beter sig annorlunda eller att man förändras bara för att
sin partner ska bli lycklig och att man inte märker av det själv.

Sedan att man har en partner gör, så att saker och ting ska vara på "sina" villkor
bara för att någon/några runt omkring inte har en partner. Dock blir det pinsamt till
slut eller patetiskt speciellt om man inte märker det själv.

Sådana grejer får mig att att vilja slå ner personen. Jag vet inte hur folk kan bli
sådär. I så fall är personen rädd för att vara sig själv, eller så har man olika
personligheter beroende vem man är med vare sig en polare, eller flera eller med
sin partner, annars är man rädd för att vara ensam utan sin partner.

Det här inte riktat mot en enskild person utan till dem som beter sig på det
här viset. För mig är det patetiskt och jag tycker synd om dem personerna
som är på det viset.

Det är min åsikt och alla får ha sin !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0