Hardstyle & Hardcore

Det är dem 2 bästa musikgenrerna enligt mig. Visst tycker om:
RNB, Rock, Trance, Techno, Dance & Jumpstyle också, men inget går
upp mot dem 2 i rubriken.

Den känslan jag får av den musiken både nykter och onykter är unikt. Det är
en känsla som får mig glad i alla lägen oavsett hur tufft sitt liv är och det är inte mycket
som har den effekten därför tar jag vara på den helt enkelt.

Jag föredrar Hardstyle mer, men det är också beroende på vilket humör jag är på
och vad jag ska ha "musiken" till. Till exempel lyssnar jag på Hardcore oftast när jag
tränar styrka eller springer, för då kan man följa rytmen i låtarna. Hardstyle är mer
när man spelar något spel eller umgås med ett gäng, brukar alltid funka att ha det
igång vid sidan om i dessa lägen.

I sin helhet har jag inte lyssnat på dessa 2 lika länge som dem andra genrerna,
dock önskar jag det men bättre sent än aldrig.

Jag måste bara tillägga att Scooter är nummer 1 i alla musik sammanhang, dock
kör dem olika genres i sina album, så vet inte vilken genre man kan skriva som dem
står för helt enkelt.

Håll utkik & hoppas detta var intressant !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0