Fredag !

Jag har inte varit hemma något dem senaste dagarna och därför
harj ag uppdaterat bloggen riktigt kasst. Dum som jag är togj ag icke med mig
nätverkskabeln till bärbara, men får ta igen lite nu ihelgen helt enkelt.

Jag har besökt dottern i Mjölby och det var lätt värt sömnbristen. Igår
tog jag mig till nästa destination som innebar Kimstad, där vi firade mormor
och efter det stannade jag kvar hos kusinen.

3 sköna dagar har det varit i vilket fall och ikväll blir det EM med Jocke ponken.
Hoppas Polen & Ryssland vinner ikväll !

Jag uppdaterar senare om matcherna som en kort sammanfattning hur EM
premiären och matcherna är, samt lägger jag upp musik sedan.

Ni får ha en bra fredag och håll utkik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0