Fredag !

Ikväll är det match mot Trix med Loddby, sedan är det Sverige - England som står
på schemat. Antingen stannar jag kvar i Loddby-lokalen och ser matchen eller, så
drar jag hem helt enkelt. Vem vet, man kanske hittar någon att åka till.

I vilket fall som helst taggar jag för fullt till matchen som vi bör vinna idag. Dock
känner jag mig redigt seg idag, men det lär ändras till matchen startar förhoppningsvis.
Jag tror vi vinner med 3-0 eller 4-1.

Jag har uppdaterat dåligt den senaste tiden, men jag ska ta igen det lovar !
Jag börjar med redan idag, så kommer lägga upp en del senare och imorgon innan
jag drar till dottern.

Hoppas ni får en klockren fredag som jag ska få.
Kom igen Loddby och Sverige !!!

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0