Fotboll ikväll !

Strax spelas Tjeckien - Portugal som jag skrev i det tidigare inlägget. Jag ska käka
mat till matchen, för att sedan dra mig till Arvid i halvlek. Vi ska tjocka sen och spela Skyrim
efter matchen som vanligt, typ.
 
I vilket fall som helst behöver jag komma iväg nu känner jag, har så mycket i hjärnan och
behöver tänka på annat för en kort stund åtminstone. Ogillar tankarna man har för tillfället,
samt att jag önskade att det var lättare med olika saker.
 
Imorgon får man se vad som sker helt enkelt, känns lite "B" att inte ha något
planerat för midsommar, men så är deti bland alla högtider kan icke vara planerade, eller
jo det kan dem väl fast det är upp till en själv hur det blir.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0