FIFA12 !

Ja, jag kom hem för ett tag sedan från Robin. Vi hade inte träffats på ett
tag, så jag åkte dit för att spela lite FIFA12 eller snarare Uefa Euro 2012 som
ligger i FIFA12, som man kan tanka hem och det kostar dock.
 
I vilket fall som helst spelade vi 6-7 matcher ikväll och det gick minst sagt
bra för mig, eftersom jag bara torskade en match mot honom. Jag förstår varför
han blev ilsken efter ett tag. Jag hade rätt mycket med mig denna kväll kände jag.
 
Det var vissa skillnader på Uefa Euro 2012 och vanliga FIFA12. Spelkänslan är
annorlunda och att försvara sig på Uefa Euro är riktigt svårt i början.
 
Det var kul ändå att träffas och vi bestämde att ses nästa vecka. Han är ledig, så
vi ska köra någon dag en heldag/kväll/natt med att spela, etc.
 
Jag ska strax läggam ig för imorgon ska jag upp och göra ett ärende. Det ska bli
skönt att ordna det jag ska göra och fortsätta kämpa. Tålamod !
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0