Det gäller att vara stark nu !

Livet med sina depp/nedgående tider/perioder. Jag är en sådan som kan må
dåligt i högst 1-3 dagar, för sen tänker jag att det får vara nog helt enkelt.
 
Därför skiter jag i alla beskymmer nu, tänker inte älta det mer, nu räcker det. Den här
helgen ska vara rolig och minnesvärd, så hejdå beskymmer !
 
Strax ska jag möta Arvid, vi ska gå runt Strömmen och sedan vidare till mig. Jag ska visa
honom några musik DVD:r och efter det se fotbollen. Det är ju en skaplig match ikväll mellan
Spanien och Frankrike.
 
I övrigt blir morgondagen en klockren dag med kusiner. Synd att inte dottern
och hennes mor kunde dyka upp, men men. Det går väl fler tåg förhoppningsvis.
 
Håll utkik och ha en bra kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0