Torsdag !

Idag har jag sovit ut och det blev 11 timmar, riktigt skönt. Efter det tränade jag hantlar
och gjorde olika styrkeövningar som gjorde min kropp slukörd, hihi.
 
Nu ikväll har jag varit hos Smurre, eller teknitskt sätt är det hos hans moder. Dock är
hon bortrest och han bor där tills hon kommer hem igen i och med att hon har katt, så
behöver han vara med katten.
 
Vi spelade FIFA och snackade. Det var trevligt allt, tyvärr blir man ganska arg när
man förlorar när man suger, men vinnarskalle som man är får man väl stå ut med det.
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik. Läser olika artiklar och spelar FM med mitt
kära Arsenal. Jag tog bort Newcastle, för det var för lätt haha. Vet inte varför, men
det är svårare med Arsenal och det förstår jag inte !
 
Håll utkik gott folk :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0