Torsdag !

Jag kom hem igår, men orkade inte skriva något i bloggen. Jag var hos min polare
Arvid igår och såg på 2 filmer och en av dem är riktigt bra, Yes man heter den med
Jim Carey som skådespelare.
 
Idag ska jag träna, städa & löpa (kanske). Får se om jag får suget att dra
på fotbollsträningen. Jag skulle säkert behöva den träningen, men får se vill träna
mig lite mer i form innan det sker. Aja, sådant som märks helt enkelt.
 
Annarsska jag spela lite spel, lyssna på musik, ha lite tid för mig själv eller så
kanske jag får tag på någon att träffa ikväll. Jag får ta dagen som den kommer helt
enkelt och oftast brukar det bli roligare då, hehe.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0