Tisdag !

Nu sitter jag och kollar in olika kaffebryggare och jag har fastnat för en
som verkar riktigt bra. Det mest positiva att den hade stil på köpet, haha.
 
Sen blir det att träna styrka idag igen, känner att jag behöver komma igång med
det, samt cykla eller springa. Hm, får se vad jag är sugen på helt enkelt dock känns
det bra att man vill vara lite hurtig ;)
 
Jag ska kika på någon parfym också, får se vad som lockar och inte. Jag vill dock
ha någon som luktar gott och som doftar sött.
 
Ikväll får man se vad man gör helt enkelt, men får hitta på något helt enkelt. Det
finns alltid någon pajas att cykla till eller gå till beroende på distansen till
pajasen som man kan träffa :D
 
Håll utkik och dra en skön wank till vädret för det är vädret värt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0