Tisdag !

Nu känner jag att jag är på väg tillbaka igen, känner mig lite mer levande och
att orken är på gång igen, haha.  Jag tränade styrka för en stund sedan och det var
väl behövligt faktiskt. Imorgon blir det förmodligen en löptur när jag kommer hem från Mjölby.
 
Jag ska köra hårt nu igen, eftersom säsongen börjar idag egentligen. Dock börjar "min" på
torsdag, då jag känner att jag måste träffa dottern idag. Saknar henne :)
 
Jag åker till Mjölby strax efter 5 som vanligt och förmodligen är vädret bra där, så
vi kan gå ute 1-2 timmar. Annars får det bli film helt enkelt, laddade ju ner några igår, hehe.
 
Just ja, Santi Cazorla är på gång till Arsenal. Det är en ruskigt bra värvning faktiskt.
Jag hoppas att vi får honom, samt att vi köper in en högerback som kan backa up Sagna.
 
Håll utkik !
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0