Söndag !

Kom hem nyss från cykelturen från min kusin som var ganska skön ändå, trots
fuktigheten men så är det när det har regnat och en skur till är på väg. Det öser ner
regn, som tur är är jag hemma, hehe.
 
Ikväll spelas EM-finalen mellan Italien & Spanien. Jag tror Italien vinner faktiskt och
Balotelli avgör förhoppningsvis. Heja Italien !!
 
Får se vem man ser matchen med eller om man ser den ensam. Jag är inte sugen
på att röram ig allt för långt idag, tyvärr. Jag får hoppas någon kan komma hit
helt enkelt, men det brukar sällan ske numera.
 
Idag har jag tagit ett ganska hårt beslut, men som ändå var lätt eftersom
personen det handlar om verkar skita i det ändå och då blir det jävligt lätt för mig.
 
Dock ska inte vänskap ta slut enligt mig, men ibland får man inse att en person inte
bryr sig längre eller lägger ned tid på att försöka fixa till det. Svårt att ses, etc om inte
personen hör av sig eller kan när man frågar, osv.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0