Söndag !!

Idag bär det av mot dottern. Vi ska antagligen ha en filmdag typ eftersom vädret är
åt helvete dåligt åtminstone i Norrköping. Jag märker sen om det är likadant väder i
Mjölby helt enkelt.
 
Det blir ganska tungt idag med min packning, samt en halvtung "inflyttningspresent".
Aja, får se det som ett träningspass då går det säkerligen skitbra, haha.
 
Nu ska jag ta lite kaffe och sedan göra mig i ordning innan jag tar spårvagnen ner
till tågstationen. Jag kanske läser ur min bok om Ekwall på tåget, får se annars
gör jag det innan läggdags.
 
Jag ska försöka uppdatera lite med bilder på dottern, etc. Antagligen gör jag det
imorgon på kvällen skulle jag tro, men ha en bra söndag...!
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0