Onsdag !

Idag vaknade jag av att jag blödde näsblod vid 9 tiden var det. Då fick jag
stå inne på toaletten en stund och låta skiten rinna helt enkelt. Efter det lade jag
mig och sov igen, eftersom att jag kan sova ännu längre när jag blir väckt det betyder att
jag sov till 12:00-13:00 ungefär.
 
Annars känner jag mig hängig, seg i huvudet och snorig. Det känns som om jag håller
på att få något skit, tyvärr. Typiskt när man är bad sugen och när solen äntligen har varit
här i några dagar. Kan det vara Ohlsson förbannelsen återigen?
 
Ikväll är jag förmodligen i Mjölby hos dottern, får se om Robin hakar på eller inte.
Sedan får man väl se om detta blir värre eller inte, för jag orkar nog inte dra mig
någonstans om det blir värre än vad det är nu.
 
För övrigt hoppas jag att ni får en härlig "lill-lördag" och njuter av solen.
Sköt om er och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0