Onsdag !

Idag steg jag upp vid 11 hugget, känns skönt ändå att gå upp rätt skapligt.
Nu äter jag frukost medan jag lyssnar på musik och läser lite på olika webbsidor om fotboll.
 
Sedan väntar jag på att Chris ska komma, vet inte riktigt när han dyker upp men
innan han gör det ska jag åtminstone göra rent borden i rummet och spela lite FM
med Österrike och Heerenveen. Det blir lite Skyrim spelande också skulle jag tro.
 
Efter det ska vi kicka boll med grabbarna. Vi blir ungefär 8-10 st skulle jag tro.
Jag hoppas vädret håller i sig, så det inte börjar regna helt enkelt. Blir det ingen fotboll
då får man helt enkelt träna styrka och kanske dra en löprunda.
 
Hoppas ni får en bra onsdag, håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0